..............

Wednesday, May 18, 2011

~bila terasa STALKER membuka mata~

STALKER?????

aku agk pelik sikit semenjak dua menjak nih...

tetiba rasa de mata2 yg xbergaji tgh wat keje kat blog aku yg x bape nk cun nih..haishhh

nk kata siti nurhaliza de komen xde pun, nk kata PM bg respon pun x jugak..

ish3..tingin aku nk tya pe yg di cari sbnrnya..aku pun teringin nak tau pe yg ko cari...

ke si stalker nih mmg wat keje tu sbb nk bg aku wat entry psl dia..

kot2la sebelum nih xde sape penah wat entry khas tuk dia kan..nih aku dh dedicatekan sumthing tuk ko..

special lg..hadiah terindah kot dr aku...

sudah2la wat keje xbergaji nih...kalau tujuan ko nk org wat entry tuk ko..

maknanya objektif dh tercapaila...bolehla bertepuk tgn dgn gumbiranya..lalala

last skali nk cakap...TQ very much...sbb jd STALKER xbergaji...Daaaaa


No comments: