..............

Monday, April 18, 2011

keje vs study...




salam......
hello..hello...hello...

wahh..lama sudah aku xmerapu kat sini..huhu...
kebizian melanda....
berchenta ngan paperwork bagai...minit meeting yg memeningkan...
berdating dgn word, excel, power point, publisher & yg sewaktu dengannya....

keje...
yeahh..dulu masa stdy tergedik-gedik nak keje kan..
dh skung keje rasa mcm byk yg xbest dr best...

yg xbest sbb............

1. no more lepak2 ngn kawan2 se'weng' di kedai mamak, kedai tom yam n yg sewaktu dengannya....
2. no more lepaking @ studio terchenta.....
3. no more gelak2 sambil bahan2 kengkawan...
4. no more tgk muvie antu with rumate terchenta....
5. no more syuib lepaking..
6 etc..banyak sgt...xlarat nk taip

tp xpe...de je part yg best psl keje nih...

1. dpt bersama-sama anak2 terchenta...
2. dpt gaji tiap2 bln...
3. dpt belajar jd org yg lebih bertanggungjawab...
4. dpt belajar suasana n benda2 baru...

tp sebenarnya kat mana pun kena semua terletak pada hati kan...
kalau kita suka, maka insyaAllah bahgia jugak kat mana2 pun..
yg penting always think positive...
mmg kdg2 terbabas gak positive tu gi negative tp tu perkara biasa...
as long as kita pandai manage...insyaAllah everything will be ok...
nasihat tu diri sendiri sebenarnya nih..hehehe

banyak yg jd 2,3 bulan nih sebenarnya...
yg mencabar minda, emosi, rohani ngn fizikal dan perkara2 yg sewaktu dengannya...
lepas 1, 1...tp alhamdulillah..aku bleh tersenyum lg...

thnx kepada yg always ada dekat ngn aku...

aku sbnrnya rindu...

RINDU PENANG................

RINDU SHAH ALAM..............

RINDU IPOH...........


tempat2 nih banyak kene mengena ngn hidup aku..
tempat kat mana aku knl dgn insan2 dlm hidup aku skrg nih...
tempat yg ajar aku knl erti hidup, erti sahabat, erti ilmu,,
tempat yg membentuk aku pe yg aku jd skrg nih...

pe2 pun hidup perlu diteruskan kan....
keep on moving...
keep on smiling  :)

p/s : agenda merapu terpaksa distopkan..sbb aku blurr tetibe..hehehe...aku nk pi tgk pic2 lama dolu2...rindu insan2 yg always dekat di hati aku...rindu kwn yg senangis segelak aku...luv la kat semua..daaa

1 comment:

diyadeary said...

aku rindu shah alam.
every weekend datang ttdi jaya. haha