..............

Sunday, February 27, 2011

r.i.n.d.u


ermm..RINDU..
.
.
.
tetiba rndu kat semua2 psl BUILDING TECHNOLOGY..
.
.
.
aku rindu KWN2..
.
.
.
aku rindu LECTURER2..
.
.
.
aku rindu STUDIO..
.
.
.
aku rindu BEAM..
.
.
.
aku rindu ROOF..
.
.
.
aku rindu SLAB...
.
.
-
.aku rindu TAKING OFF..
.
.
.

aku rindu nak wat CALCULATION tuk DESIGN..
.
.
.
.
.

RINDU SANGAT2....




Wednesday, February 23, 2011

miss the good old days...~


aku rindu..
rindu zaman2 stdy dulu..
ntahla..bkn  xbersyukur.
tp aku x hepi....

2,3 minggu nih mmg angin aku x menentu..
ala2 kucing ilang anak gtu...huhu
serba xkena, serba serabut..pening sangat..
xtau nk decribe mcm mn..
mungkin leh digambarkan mcm ni kot..
JGHvbgfhUTRYkjbgFjknbHJFyuBJ...
mcm tu la lebih kurang serabutnya kepala aku...

kdg2 rasa nk give up...
kdg2 rasa nak lari je..
tp tu bkn aku..
aku anggap nih ujian tuk aku...
insyaAllah aku bleh handle...

aku nk dedicatekan sepatah dua kata tuk org2 kat bwh nih....ikhlas dr hati aku untuk kamu2..


* wajah kesayangan hamba @ ank2 DELIMA *

wajah2 korang penenang jiwa..
penyeri muka..
penguat semangat...
pemberi tenaga..
penawar jiwa celaru...
syg sgt kat kamu2...
cikgu doakan yg terbaek tuk semua2..
SAYANG SAMPAI SYURGA..INSYAALLAH....


* sumONE *

kuatkan semangat kamu..
Allah uji sebab Allah syg sgt kat kamu..
always mendoakan yg terbaek tuk kamu...
pe yg jd de hikmah..
ramai org yg always de ngn kamu..
ramai lg yg ada utk kamu..
ramai lg yg perlukan kamu..
be strong k..
InsyaAllah...
everything will be ok..
take care always....

yg penting aku kene pikir positif...
aku akn buat yg terbaek tuk org sekeliling aku..
utk org2 yg aku syg..
utk MAK tersayang..
utk ADIK tercenta...
utk org2 yg always ada kat hati aku...
insyaAllah...

aku tau ALLAH always ada dengan aku...

aku tau...

moga semua2 kembali tenang..kembali aman..AMINNNN...

Tuesday, February 22, 2011

wajah kesayangan hamba..

yes..I'M FALL IN LOVE..hehe..wajah2 kesayangan hamba..CHENTA HATI aku...ALhamdulillah aku di beri peluang bersama-sama mereka..syg bangat sama kamu2..