..............

Thursday, November 18, 2010

~ALHAMDULILLAH~

                                                    


                                 ALHAMDULILLAH.......

                            syukur sgt ke hadrat ILAHI...




2 hari lepas aku dpt result KDC..alhamdulillah rezeki aku...bermulalah dunia baru aku...

''Sukacita dimaklumkan saudari diterima untuk mengikuti kursus................................. di Institut Perguruan Kampus Ipoh...'' tu la lebih kurang yg aku mula2 nmpak masa aku semak keputusan...rasa mcm nak senyum sampai telinga..haha..pe2pun TQ to Allah kerana permudahkan jalan aku..Alhamdulillah sgt...

Isnin nih 22/11 aku dah kena lapor diri kat maktab tu..kembali ke tempat di mana aku mula2 belajar hidup berdikari..bumi IPOH..moga dipermudahkan semua urusan aku kat sana..Aminnnn...

Dikesempatan ini juga aku nak dedicatekan ucapan terima kasih n penghargaan2 yg tidak terhingga kepada insan2 yg byk main peranan dlm pe yg aku lalui skrang nih...Insan2 yg sgt istimewa bg aku....tettttttttttttttt:

FAMILY TERCHENTA

Yeahh..ni semestinya..kepada mak ngn adik aku...thnx sgt coz bg galakan n sokongan dan kasih syg yg xde kurangnya tuk aku..kepada insan yg sgt aku hargai, sgt aku hormat yg byk bantu aku,bimbing aku tuk aku meneruskan perjalanan aku dlm bidang nih..Pak Su dan mak Are aku..Pak su aku nih jugak merangkap cikgu aku dr zaman aku skolah rendah lg..smpai skung..bkn je dlm bidang nih tp dlm perjalanan hidup aku..di rumah dia aku byk tumpang berteduh dr zaman praktikal poli smpaila ke zaman praktikal USM smpaila zaman keja..dirumah dia la aku duduk...kalo nak senaraikan x terkira dah..aku sgt2 hargai..TQ pksu n mak are..Pada Mak Mi & Pak Sal, U nak ckp TQ sgt2..dari kecik sampai besar byk sgt tolong..byk sgt..xtau nak senarai kan mcm mn.u hargai sgt...Mak Lah & Pakteh..nih pun insan2 yg byk tolong aku..sgt concern ngn kami adik beradik..Aku nak bgtau aku sgt bangga ada mak n adik yg sgt memahami, pkcik2 n makcik2 yg sgt2 amik berat..yg sentiasa ada utk aku.yang sentiasa mahukan yyg terbaek tuk aku.Aku bangga jd anak buah mereka2..U janji u xkan sia2kan pengorbanan semua..InsyaAllah...SYG BANGAT SAMA KALIAN2... :) SORY N THANX SGT TUK SEGALA2NYA......

Xlupa gak pd counsin2 aku...dari yg paling tua smpaila yg paling kecikk..TQ coz jd cousin yg sgt happening..hehehe..pd Ayong thnx slalu tolong antar g sana la..sini la..gi mana2 la..pd kak ja tq gak..slalu jd tempat menumpang kasih masa kat poli shah alam dulu..hehehe..kepada yg lain2 TQ sgt sbb dah menjadikan life aku colourful..hehehe..SYG SEMUA2 JUGAK...


ANAK PAK CIK AYOB....

Anak Pak Cik Ayob nih..antara insan yg memainkan peranan penting dalam hidup aku selain dr family aku..dah byk entry aku cite psl aku ngn dia..bak kata2 dia..blog nih seolah2 cita aku ngn dia je..hahaha.. aku xtau nak tulih pe sbb byk sgt yg aku nak cite psl Anak Pak Cik Ayob nih..aku cuma nak ckp TQ sgt coz slalu ada tuk aku, slalu buat aku gelak, slalu betulkan kepala aku kalo dtg angin x betoi.sbb ko je yg tau pe sbnrnyer dlm kepala aku kan?.hehehe..Tq sbb sudi jd kwn aku n slalu sokong pe aku wat...selalu ada ngn aku time ssh dan senang aku..Doa aku moga kita jd kawan smpai bila2..InsyaAllah...AMINNNNN....SYG KO....


Xlupa gak pada semua2 la..xKira la yg terlibat secara langsung mahupun tidak langsung..kwn2,sahabat2, pensyarah2..semua2 la..aku hargai sgt pe yg korang2 dah wat tuk aku..TQ  yg sgt banyak tuk semua2...LOTS OF LUV...~



T'emo plak aku mlm nih..hahahaha...gelak2 jugak tp pe yg aku tulis kat ats tu aku benar2 maksudkan..huhuhu..ISNIN nih aku akn mulakan hidup dgn dunia yg baru...Semoga semuanya berjalan lancar..AMINNNNN......





No comments: