..............

Tuesday, July 27, 2010

~nEw WoRLD of Mine ~

Salam semua....tuk entry kali ni aku nak story psl DUNIA BARU aku..hohoho... apakah itu??? Sebenarnya x dela interesting sgt tp aku nk cite gak la..sbb aku bosan mlm nih..huhu.. Skung aku da masuk dunia baru aku..di School Of Bukit Bertam..lalallalala..dunia yang aku dah tinggalkan hampir 2 thn...

Masa 1st day aku g lapor diri keadaan agak x best..aku mcm ssh nak biasakan diri..dgn environment baru,management baru, cara nak keje yg baru...aku agak sedikit down.. Mujur ada my x-rumate terchenta..dia la yg pujuk2 aku..hahaha..kalah plak aku masa tu..hehehe..TQ lin..

But bila hari kedua n seterusnya aku semakin menyesuaikan diri aku..aku mula hepi n dpt biasakan diri kat situ..ALHAMDULILLAH ; ) TQ tu semua warga2 PPKI kat situ.. cuma skung aku dlm proses nak knl semua...but i realised i'm HEPI wif all of them..ALHAMDULILLAH....

No comments: