..............

Sunday, May 16, 2010

~neW tIme TaBLe~

Semenjak aku dengan rasminya menjawat jwtn selaku
TUKANG TANAM ANGGUR...

jadual harian aku totally change..sgt xsm mcm zmn2 aku blajo dulu
xtau la berapa lama aku nak BERTAHAN ngn jadual aku skung..huhuhu

pagi~

minum OVALTINE...
jln2 PUSING UMAH..
NGACO ank jiran aku yg baby smpai die nanges...

tengah ari~

tgk TV.....
ngadap FESBUK...
ngadap YM....
mkn MAKANAN pe2..jrg msk ns sbb xde org nak mkn..hehe

petang~

tgk TV lg...
NGACO ank jiran aku lg...
kdg2 terTIDO..yg ni jrg2 sgt la terjadi..time ujan je jd..hehe

malam~

tgk TV lg dan lg...
ngadap FESBUK lg...
ngadap YM lg.....
tido kul 3 OR 4...sbb mata da biase tido lewat2..huhu..


tu la jadual harian aku yg da xbest...ari2 ulang benda yg sama..huhuhu
selagi xkeje tu la jadual aku..
lalalalalalalalla...

life yg sgt BUSANNNNNNNNNNNNN.......


bile aku busan aku akn mula memikirkan perkara2 yg sepatutnya aku fikir..
ADUHHHH..NYAMPAH sgt..
da la mcm2 bnd nak jd..pas sorang2 wat psl...
plng aku nyampah ngn kes sorang makhluk ALLAH nih..
aku da ckp jgn KACO aku..tp ko degil..
xckp ko jd LELAKI..jd plak H bkn nama sebenar..
then nak jd LAWYER la plak..pe ntah yg ko nakkan..
aku sgt RIMAS...


bila aku busan bnd2 nih mmg akn slalu berpusing dlm kepala hotak aku..
belum cmpur dengan mslh2 dunia yg len lg...
aku x suka kalo aku BUSAN.....
xsuka..xsuka..xsuka....

hope keBUSANnan ini akan PERGI xlama lg..
biarla keHEPIan plak yg dtg..
AMIN.......
INSYAALLAH....

5 comments:

chintaqaseh said...

saya sangat busan baca entry anda..hehehhe..jgn marah

Anonymous said...

waa..men kasar nih..huhuhu...

diyadeary said...

buat bisness plan dow.. haha

syue said...

hahhaa..aku da penuh semangat nih dya..cepat2..haha

diyadeary said...

syu.. hahhaaa.. senyap2 je dow.. tak jadi malu nanti. ahaha..