..............

Wednesday, March 17, 2010

~aKu daN kAMu~





ermm..Alice in Wonderland..cite nih sgt megujakan aku utk pegi kat wayang..tp ms sgt jeles kat aku..br igt nak ajk rumate aku yg tersayang..tp mcm2 hal plak..aku free die sebok..aku sebok die free..huhu..sem ni mmg gnila..da xsempat nak lpk2 sembng ngn rumate aku dah..



Arini die dmm..naseb da g amik ubat..aku nih plak sebok ke sn ke sini..xsempat nak temankan die g klinik..sory k..sory sgt2..thnx sgt kat org yg bwk die g klinik..Sok aku da nak kene pegi mukahead plak..2 malam stay kat sana..tgl lagi rumate aku sorang2..huhu..sory once again..nt bile kite free kite g jln2 eh..hehe..


Malam nih tetibe aku nak cite sejarah mcm mn aku knl rumate aku nih..hehe..tp sebenornyer aku x igt pe peristiwa n mcm mana aku leh rapat ngan die..hehe..serius..aku x leh nak igt langsung bab nih..huhuhu...tp aku selesa n serasi ngan die..hope smpai bile2 la..Insyaallah..


Bnd yg paling aku suke wat ngan rumate aku antaranya:


  1. berdating dengan 'SYUIB' sambil bg mkn ikan kat Tasik BiAWaak
  2. gelak sambil mkn2 kopok..hehe
  3. stdy kat surau ms stdy week..(dolu2 la masa x jd rumate lg)
  4. tgk cite antu 'Tower 13" sama2
  5. kuar mkn tom yam+mee goreng basah+ns goreng sotong n mcm2 gi la
  6. bercerita x abes2..
  7. n mcm2 g la...
Newey thanx coz sudi jd rumate+kwn aku sepanjang aku kat USM nih..sory kalo de terkasar ke, tertinggal pe2 ke, t'bz ke..t'lebih or t'kurang pe2...thnx coz always jd pendengar yg setia terhadap bebelan2 aku selama nih..huhuhu..thnx n sory tuk semuala..aku doakan yg t'baek tuk ko..hepi sokmo n smile always..





a.K.U.D.A.n.k.A.m.U

No comments: