..............

Friday, October 30, 2009

~pekSe+TEst+eXAm~

pekse+test ngan exam..bnda yg sama je kan..haha..adoihh.takot tp aku still main2 lg..da la paper2 skul sem nih sgt mencabar aku..blh ke aku nih???

ermm...bila aku tgk je rumus2 asyik terpikir je..mana la dtg rumus2 yg panjang2 nih??sapala yg cipta??kalaula aku tau sapa..ermm..mmg aku marah dia..asal la pegi buat rumus yg ssh2 camni..hehe..fenin2..suka benor nak gn huruf d dgn z byk2..buat aku keliru je nak gn mana 1..huhu...tp xpe..aku anggap nih cabaran utk aku..SYUHADA boleh...tp........blh ke????soalan yg aku pun xtau nak jwb blh ke x..hehe..but i will do my best..

kredit tuk annie woon, aan,amer, soo yin, yana(shamsul), lemang & kwn2 lain yg bg aku pinjam notes and ajar aku concrete dgn QS..korang mmg terbaek.TQ sgt2..

gud luck tuk semua...daa

1 comment:

Cik Zizee said...

studaaaaayyyyyyyyy!!!!!!!!