..............

Thursday, October 22, 2009

~miSS mA fAMiLy~

arghh..aku tertekan...MAU PULANGGGG..baru ada lapang this week mak plak xda kat umah..adoih..tensen2..hari isnin nih nak blk la kejap..selasa or rabu dtg cni semua..ermmm..ok x?? time2 stdy week nih xleh dok umah lama2..bahaya..hehehe..buku ke mana aku ke mana kang..phm2 je la..dah nama nya NURUL SYUHADA MUHAMAD SAUFI.. cam gni la dia..haha...

tp arinih aku rasa miss sgt2 kat mak, adik ngan ayah aku..family2 yg lain gak..nape eh??ermm.. bukan xpenah dok jauh..tp nthla..may be sbb lama sgt kot aku x blk..huhuhu..aku rindu makanan yg mak aku masak..kat sini nak makan pun kene g cari jauh2..yg dekat mak lampir ada..hahha.. cnfirm aku x beli kat dia..

huhuhu..nak balikkkkk......oh, exam...cepatla abes..oo cuti cepatla dtg..hehehe

1 comment:

Cik Zizee said...

nak ikot!!!!!!!!!!!!nak jugak!!!!!tak kire!!