..............

Sunday, October 18, 2009

~kIsah SeOrAng KaWan~

ermm..kwn...pe kita nak wat kalo kwn kita manis mulut??pndai berkata-kata?padahal nothing..semua org pndang tinggi, xde sapa penah nk tegur..tp itula dia.. style??itu penting bg dia.. style yg sgt lain dr sebelomnya..org yg aku knl dulu dan kini sgt berbeza..btl ke pe yg aku nmpak?? mungkin style je berbeza..tp aku kenal kamoo..perangai yg x pernah nak berubah...mungkin, aku juga byk wat salah..ramai org x suka.. tetapi sekurang2 nya jagala ati org..ati kwn2..jgn nak tunjuk 'cekang' je..kesian pada org yg sekeliling kamu.. tengokla sekeliling kamu..jgn abaikan ati dn perasaan org lain..sgt tidak bgs..huhu..aku sedih..sbb..kamu org yg da sgt lm aku knl..tp mcm x penah kenal aku je kamu buat..aku tau..aku x pndai nak style2 mcm kamu..tp aku ttp aku..

renung2kan..aku juga ambik bnda nih sebagai peringatan utk diri aku..hope aku dijauhkan dr terjebak dgn perkara2 sebegitu..aminnn...

p/s: kepada yg terasa aku mohon ampun dan maap..aku tau, aku xlayak nak tegur tp sekadar peringatan utk semua..kepada kwn2..thnx coz being my friend...thnx n sory 4 everyting...

2 comments:

Nur Liyana Ab. Wahid 99795 HBP said...

terbaik la syu!!! ang ni kalau jadi penulis buku pon bagus jgk.. jadi jgn riso la kalau dah grad nanti x da keja..leh buat buku..
ahakz!!

syue said...

huhu..buku pa nya..kalo wat buku psl kn aku nih blom tntu leh laku..huhu..mcm bdk2 ja